Avatar billede thulin.rm Nybegynder
02. august 2004 - 09:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

rødt X i fotogalleri

Jeg har en hjemmeside med en basse billder.
Når man går ind på siden, kommer der et rødt kryds istedet for thumpnailen.
Dette skyldes givet vist at IE "opgiver" at downloade alle billederne og så vælger at sætte et kryds.

Kan man indstille ens homepage til at have en længere timeout, så den vil fortsætte med at downloade indtil den er helt færdig ?
Avatar billede trekkies Juniormester
02. august 2004 - 09:12 #1
IE "opgiver" ikke at downloade billederne, den kan ikke finde dine billeder, kig på adressen til dine billeder, og se om de er de rigtige.
Avatar billede thulin.rm Nybegynder
02. august 2004 - 09:27 #2
Mit hyperlink passer.

Jeg kan trykke F5, så henter den lidt igen.
Klikker jeg så på et af billerne, og så tilbage finder den de sidste billeder
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. august 2004 - 09:36 #3
Generelt:
[F5] i IE opdatere skærmbilledet
[CTRL][F5] i IE opdatere skærmbilledet og genhenter ALT uanset hvad du har i lokal "Midlertidige Internetfiler"
Avatar billede thulin.rm Nybegynder
02. august 2004 - 09:44 #4
Jeg kunne at det virkede på en anden computer, så det må jo være et software problem jeg har.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. august 2004 - 11:20 #5
Prøv dette, det hjalp hos mig da jeg havde samme problem.

funktioner - intenetindstillinger - slet filer og slet cookies
Avatar billede le_bon Nybegynder
02. august 2004 - 11:34 #6
Et skud: Hvis du har lavet galleriet på den computer hvor det virker, har du så tjekket om stien er lokal (altså: "C:\Documents and Settings\....") eller om den er relativ ("billeder/mitbillede01.jpg")?
Avatar billede thulin.rm Nybegynder
02. august 2004 - 12:40 #7
Det er nok noget i den retning ?

Men jeg kan ikke lukke spørgsmålet, når i kun har kommenteret
Avatar billede le_bon Nybegynder
02. august 2004 - 13:40 #8
Jamen, så smider jeg da et lille svar. ;O)
Avatar billede le_bon Nybegynder
02. august 2004 - 13:40 #9
...nu!