Avatar billede newbie.dk Praktikant
09. august 2004 - 12:54 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Den gode idé til havefesten

Jeg mangler bare en eller to super gode idéer til vores lille fest.
En hvor både store og små kan være med. Eller måske opdele den til én for de store og én til de små.
Både til inde og ude. Altså en idé til når vi er ude på græsplænen, og én til når vi er inde i teltet.

Håber på nogle gode lege eller events, men som sagt har alt interesse.
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 13:00 #1
- Kroket er altid et hit - der kan alle være med
- Svømmebassin
- Jukeboks (istedet for et kedeligt stereoanlæg)
- Temafest (cowboy/indianer, mardi gras, beach party etc)
- Et lille svømmebassin fyldt med is, hvor øl/sodavand så bare et stukket ind i (kan udbygges med en vandtæt lampe inde i midten; ser mega godt ud når det bliver aften) Isen kan som regel skaffes rimelig billigt hvis der er en fiskerihavn i nærheden...
- Skattejagt til de små
Avatar billede freehelp Praktikant
09. august 2004 - 13:01 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
09. august 2004 - 13:03 #3
Avatar billede freehelp Praktikant
09. august 2004 - 13:03 #4
Og så god fest iøvrigt :-)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. august 2004 - 13:26 #5
"Kurt Legen"
alle folk ska ha en lap papir med et navn på som de ikke må vise til de andre,er i foreks 20 stykker så lav 3-5 sedler med forskellige navne , brian,børge etc alle de andre sedler ska ha det samme navn "Kurt".Stil folk i en rundkreds hvor alle skal holde hinanden i hændnerne.Du råber nu de 3-5 navne op først, de folk som har fået de navne skal så førsøge at sætte sig ned og de andre skal førsøge at stoppe dem i at sætte sig,så kommer scoopet:. du råber "Kurt" og hele festen sætter sig på r*ven,det lyder ikke af meget men er rimlig griner når man er mange :))
Avatar billede newbie.dk Praktikant
24. august 2004 - 16:29 #7
freehelp og cp1, ligger i et svar
Avatar billede cp1 Nybegynder
24. august 2004 - 16:34 #8
svar kommer her :o)
Avatar billede freehelp Praktikant
24. august 2004 - 18:54 #9
Min hjælp er gratis som navnet siger :-)
Avatar billede newbie.dk Praktikant
26. august 2004 - 13:48 #10
Tak alle sammen
Avatar billede Lalalady Nybegynder
01. august 2010 - 23:51 #11
Hvad med en pinata? Stoledans, stopdans, rundbold, ølstafet, ballondans eller limbo-leg? http://www.mintemafest.dk/mcp/Pinatafester.html