Avatar billede rones Nybegynder
15. august 2004 - 13:12 Der er 5 kommentarer

Mic problem

Jeg har et problem med min mic(/lyd?). Har før optaget en masse gennem det der lille windows program, men nu kan man ikke høre en skid andet end skratte-lyde.

Nogle idéer? Tak.
Avatar billede krogsager Nybegynder
15. august 2004 - 17:07 #1
Det kunne være snavs på stik (både han & hun), dårlig forbindelse i stik, eller mikrofonen selvfølgelig.
Avatar billede rones Nybegynder
16. oktober 2004 - 16:07 #2
Det er en "indbygget mic" der sidder oven over skærmen! Nogle idéer? Takker.
Avatar billede rones Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:03 #3
Har fundet ud af problemet.
Avatar billede krogsager Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:05 #4
Og det var?
Avatar billede rones Nybegynder
17. oktober 2004 - 11:20 #5
Jeg proppede stikket ind i et af de andre stikindgange, og fandt ud af, at den stikindgang ikke fungerede.