Avatar billede martin_moth Mester
16. august 2004 - 10:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion virker (stadig ) ikke

Hej

I gamle dage kunne man søge i indlæg. Det man man stadig, men nu får man næsten ingen hits. Så vidt jeg kan se, kommer der kun hits med indlæg fra 2004.

En masse af de spørgsmål der bliver stillet er blevet stilelt før, og var overflødige hvis bare søgefunktionen
virkede..

Hvorfor kan man ikke søge i gamle indlæg, og kommer man til at kunne idet igen?
Avatar billede exp Juniormester
16. august 2004 - 10:43 #1
Ifølge admin vil den nye søgefunktion blive implementeret idag...
Avatar billede admin Novice
16. august 2004 - 11:04 #2
Den er hermed implementeret.
Avatar billede martin_moth Mester
16. august 2004 - 11:22 #3
Sjovt, at den ikke har virket i mange mange uger, og den dag jeg spørger, kommer den til at virke igen
Avatar billede exp Juniormester
16. august 2004 - 11:23 #4
Halløjsovs - det lader jo til den virker :-)

Thumbs up!

Min kære adblock søgning virkede ihvertfald
www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&find=adblock+billeder

Wheeeeeeeeeeeeeeee :-D
Avatar billede martin_moth Mester
16. august 2004 - 11:25 #5
Naa - ikke helt.

Hvordan kan man f.eks. finde følgende spørgsmål?

www.eksperten.dk/spm/252223

Det kan ikke findes ved søgefunktionen
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2004 - 19:10 #6
admin - en god ting var måske at gøre brugerne opmærksom på den er blevet implementeret, så vi ved der sker noget på siden, fra din side af.
Avatar billede exp Juniormester
16. august 2004 - 19:19 #7
Vi (co'er) har allerede nævnt for ham, at en E-nyt ikke ville skade ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2004 - 19:21 #8
exp - dejligt :)
Avatar billede exp Juniormester
16. august 2004 - 19:33 #9
Strengt taget var det snowball der foreslog det, men jeg bifalder det ihvertfald ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. august 2004 - 19:38 #10
har også forslået det i en anden tråd :) men så er det jo bare at vente på den kommer
Avatar billede martin_moth Mester
17. august 2004 - 08:18 #11
Så skulle I måske samtidig sige, at den stadig ikke virker helt perfekt