Avatar billede simonsj Nybegynder
16. august 2004 - 15:51 Der er 4 kommentarer

regionscrack til Daenyx p80g

Jeg  har købt en Daenyx p80g DVD afspiller i Føtex, men kan ikke finde koder til at gøre den kodefri. Den er produceret af Daewoo. Er der nogen der har koder til denne afspiller, eller ved hvor jeg kan finde dem?

På forhånd tak!
Avatar billede norbert Nybegynder
16. august 2004 - 16:06 #1
Jeg har ikke kunnet finde noget specifikt på din afspiller, men du kan prøve nogle af crackene fra disse daewoo-afspillere. Måske er der en iblandt der virker.
http://www.regionfreedvd.net/player/daewoo.html
Avatar billede hemning Nybegynder
30. september 2004 - 09:52 #2
Jeg har også lige købt én igår... fandt ud af at den ikke er kodefri/regionsfri som der stod i reklamen.

Den står ikke listet på regionsfreedvd.net endnu, men hvis den kommer, skulle det være under http://www.regionfreedvd.net/player/daytek.html

Jeg har tænkt mig at skille den af idag og se om der er et dvd-drev hvor jeg kan skifte firmware til en regionsfri version - det kan dog stadig være at decoderen er kodet, men det finder jeg vel ud af.
Avatar billede hemning Nybegynder
30. september 2004 - 15:29 #3
Har lige set på maskinen... der er intet standard dvd-drev i den :-(

Så vi må vente på koder :-(
Avatar billede simonsj Nybegynder
30. september 2004 - 18:47 #4
OK tak! Keep me posted!