Avatar billede carpediem Nybegynder
26. august 2004 - 09:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

button event?

Hvad er der galt her?
I min back end laver jeg en knap i min page_load.

Button btnSubmit = new Button();
btnSubmit.Text = " Add ";
btnSubmit.Click += new System.EventHandler(this.btnSubmit_Click);

Og så en funktion der skulle fange min event, men det ser ikke rigtig ud til at lykkes. Hvad er der galt.
private void btnSubmit_Click(object sender, System.EventArgs e)
{
  HideFields();
}

private void HideFields()
{
  lblLength.Visible = false;
  txtLength.Visible = false;
}
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. august 2004 - 09:35 #1
I hvilken situation/metode osv eksekverer du de her linier :

Button btnSubmit = new Button();
btnSubmit.Text = " Add ";
btnSubmit.Click += new System.EventHandler(this.btnSubmit_Click);
Avatar billede carpediem Nybegynder
26. august 2004 - 09:39 #2
Det gør jeg i min page_load
Avatar billede carpediem Nybegynder
26. august 2004 - 09:44 #3
Nej undskyld, det kører i en
private void ddlFieldType_SelectedIndexChanged(object sender, System.EventArgs e)
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. august 2004 - 09:57 #4
Det er der problemet ligger.... kontroller du dynamisk tilføjer til kontroltræet bliver ikke bare automatisk husket, og hvis det eneste sted du sætter knappen ind er i en handler, kræves det at handleren eksekveres for at du får knappen.
du får vist knappen på siden, men når der kommer et nyt postback, vil den ikke blive indsat, og eventhandleren blive så self. heller ikke tilknyttet.

var det helt uforståeligt ?
Avatar billede carpediem Nybegynder
26. august 2004 - 10:01 #5
Nej, det er forståeligt nok, men dog en lidt irreterende "feature"
Avatar billede snepnet Nybegynder
26. august 2004 - 11:14 #6
:o) - ja det ville være rart hvis det blev husket.
Er det ok svar så ?
Avatar billede bumle90 Nybegynder
26. august 2004 - 12:27 #7
Hej snepnet, Har du tid til at kigge indenfor her
http://www.eksperten.dk/spm/529588 :)