Avatar billede tornoe Nybegynder
30. august 2004 - 19:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

internet explorer søgefunktion

Hej

Jeg har et problem; når min internet explorer laver auto-search, bruger den Yahoo, og det vil jeg gerne have ændret. Jeg brugte google førhen men det kom automatisk, dajeg installerede google toolbar. Så hvordan ændrer man auto-search-sægemaskinen? altså den internet explorer bruger når man skriver en www-adresse forkert
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 15:49 #1
på line 18. "Add Google as Primary Search" hent denne reg fil dobbeltklik på den,sig ja til at impotere den. http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
direkte download , http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/Google.reg
Avatar billede tornoe Nybegynder
31. august 2004 - 16:20 #2
øhh linie 18?
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 16:23 #3
har du kigget på siten ? siden starter med linie 1. osv og på linie 18 ka du hente regfilen der ka klare det eller trykke på det direkte download link jeg har lagt
Avatar billede tornoe Nybegynder
31. august 2004 - 16:24 #4
nåå der er bare mig der ikke atter noget... muchos grazie, smid et svar så får du nogle point
Avatar billede gratis Nybegynder
31. august 2004 - 16:28 #5
som mit navn siger,er hjælpen gratis :)
Avatar billede tornoe Nybegynder
31. august 2004 - 16:28 #6
tak tak, så lukker jeg bare spm'et