Avatar billede script Nybegynder
31. august 2004 - 16:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gode artikler om hvad er SAP.

Hej

Jeg skal til at lære SAP, men ville gerne læse om hvad er SAP. Og hvad bruges SAP til. Så hvis der er nogle der ved hvor der er nogle artikler om SAP, eller noget der kan give mig den bedste start ville jeg være glad for det.
Avatar billede script Nybegynder
11. september 2004 - 00:43 #1
Nå ikke
Avatar billede sapworld Nybegynder
12. september 2004 - 18:13 #2
Du må præcisere det lidt, for Sap er et ekstremt stort ERP system. Dit spørgsmål er nok ikke besvaret for det svarer lidt til "hvor kan jeg læse om Microsoft programmer".
Hvilket del af sap er du interesseret i?

/Kim
Avatar billede pode Nybegynder
08. november 2007 - 11:56 #3
ET god sted at starte er www.sap.com

God fornoejelse

Pode
Avatar billede guldmand Nybegynder
29. marts 2009 - 17:50 #4
Sad lige og tænkte nøjagtige det samme... Og jeg fandt denne artikel:

http://www.prosa.dk/aktuelt/prosit/artikel/artikel/hvad-er-sap/?tx_lfprosamagindex_pi1[pageid]=442
Avatar billede OleMoller Nybegynder
07. oktober 2009 - 18:13 #5
Der findes online muligheder for både at lære SAP og øve SAP. Du kan vælge SAP eLearning f.eks. fra www.com2learn.dk et dansk firma der tilbyder internet baseret SAP træning. SAP eLearning består af praktiske SAP simuleringer hvor du arbejder med rigtige SAP skærmbilleder, SAP transaktioner, og SAP best practice processer. Det hele foregår i et sikkert miljø hvor du kan lære i dit eget tempo og selv bestemme tid og sted. Derudover kan du få adgang til en LiveSAP sandbox, et træningsmiljø i en rigtig SAP installation. Du kan se detaljer på hjemmesiden. SAP kan læres igennem en god kombination af SAP eLearning og adgang til en SAP sandbox. I dag er der faktisk gode muligheder for at lære SAP, også selvom du ikke er ansat i en SAP virksomhed eller uden det store budget til SAP kursus. PS: for en god ordens skyld; jeg arbejder hos com2learn, men jeg mener jeg har forsøgt at give objektiv information. :-)