Avatar billede evildoctor Praktikant
03. september 2004 - 17:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

50 cm tørretumbler

Hejsa.
Jeg har desperat søgt efter en tørretumbler der kun er 50 cm. bred. Det må da kunne findes....

Nogen der ved noget????
Avatar billede yxos Nybegynder
04. september 2004 - 06:43 #1
Av, det tror jeg bliver svært.
Alle vaskemaskiner og tørretumblere er som standard 60cm. Problemet er, at hvis du går fra 60 til 50 cm, så bliver selve tromlen forholdsmæssigt meget mindre rummelig. Du får faktisk kun plads til lidt over halvt så meget tøj i en 50cm som i en 60cm.
Hvis den findes, så kan jeg godt forstå hvis ingen forhandlere gider tage den hjem, for der kan ikke være meget salg i sådan en.
Avatar billede evildoctor Praktikant
01. marts 2005 - 20:30 #2
lukker
Avatar billede yxos Nybegynder
01. marts 2005 - 21:12 #3
Tilsyneladende var mit svar, omend negativt, så korrekt...