Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
08. september 2004 - 21:11 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

IE vil ikke vise png filer

Hej

Som titlen siger vil min Internet Explore ikke vise png filer, jeg har forsøgt at slette alle midlertidige internetfiler, samt assoicerer png filer i mappeindstillinger til internet explorer, men alligevel vises de ikke..

Nogen der har oplevet noget lignende eller har et forslag til en løsning..

På forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2004 - 21:25 #1
er da ret sikker på at IE ikke understøtter PNG billeder, faktisk 98% sikker på det.
Avatar billede morteeart Nybegynder
08. september 2004 - 21:27 #2
jo, IE understøtter da PNG, den er bare elendig til det :)

Prøv det billede her:
http://pc-geeks.dk/stats/pipe3v.png

virker både i FF og IE hos mig.
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2004 - 21:35 #3
jo det har du da ret i ;)
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
09. september 2004 - 00:05 #4
jeg får et rødt kryds, og jo selvfølgelig fatter ie png..... bare ikke den transperente funktíon 100%
Avatar billede hcma Novice
09. september 2004 - 06:43 #5
IE understøtter png-formatet. Bare ikke transperens.
ddobbeltv >>  har du et link / eksempel ?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
09. september 2004 - 08:34 #6
Eksempelvis kan jeg ikke se det logo der er i toppen af xperten...

www.jj-multimediedesign.dk/toppen.jpg

Men generelt ikke Png.... kraks kort viser også bare et rødt kryds....
Avatar billede hcma Novice
09. september 2004 - 10:40 #7
har du en opdateret IE ?
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
10. september 2004 - 20:28 #8
ja jeg har den nyeste, fra windows update
Avatar billede hcma Novice
10. september 2004 - 21:42 #9
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;822071  (med det kan ikke være det, da jeg kan se dem med IE 6.0.2800.1106.....)
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
17. september 2004 - 12:23 #10
cat > naa det er sku alle png filer den ikke vil vise :(
Avatar billede hcma Novice
17. september 2004 - 13:21 #11
har du mod på at re-installere IE ??
Vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#reinstall_ie
eller måske først lave en kørsel som erstatter/reparerer manglende eller ødelagte systefiler:
Start -> kør -> sfc /scannow  (husk mellemrum efter sfc )
Du skal have din WinXP-cd klar, da den skal benyttes. Du mister intet ved denne scanning.
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
30. september 2004 - 10:14 #12
Tak for din tid catbody, men ingen af dem hjalp :(
Avatar billede hcma Novice
30. september 2004 - 16:15 #13
det var ikke så godt. så foreslår jeg at du selv lukker dette spørgsmål ved at lægge et svar og derefter acceptere det.
Da der jo er gået et stykke tid, kan du prøve at oprette et nyt spørgsmål om samme emne, da det ikke er sikkert at folk gider bruge tid på "gamle ting"
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
05. oktober 2004 - 12:30 #14
tjaaa