Avatar billede no_stress Nybegynder
16. september 2004 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Erfaringer med Cisco 1712

Hej

Jeg overvejer at købe en Cisco 1712.
Er der nogen der kender og har erfaringer med en sådan?
eller forslag til andre fabrikater.

Den skal bruges på et kontor med 10 ansatte, en mail-server og
en webserver(bruges kun til test).
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. september 2004 - 21:29 #1
Jeg har arbejdet med en 1700 series router for nogle år siden og arbejder nu med en 2600 series router. Cisco er fabrikatet, Det er Cisco der router internetet og har du råd så køb cisco, ingen tvivl.
Avatar billede karstein Nybegynder
18. september 2004 - 22:53 #2
Umiddelbart vil jeg foreslå en Cisco 501 Pix Firewall - den kan klare de behov du nævner + du har en ualmindelig stabil Firewall.

Men som Bufferzone skriver, så er Cisco ikke et dumt valg....
Avatar billede no_stress Nybegynder
22. september 2004 - 18:41 #3
Valget blev en Cisco 1712.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. april 2005 - 14:27 #4
no_stress> Svar ønskes: http://www.eksperten.dk/spm/530215