Avatar billede don-john Nybegynder
22. september 2004 - 16:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen MP10 til mig?

Hejsa Experter,

Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikke kan downloade Windows Media Player 10 til min stationære computer. Sagen er nemlig den at jeg også har en bærbar, og begge maskiner har XP installeret fra samme CD, så der burde ikke være noget problem (de har også begge SP2). Men hvorimod MP10 var tilgængelig på Windows Update til min bærbare, ja så er den altså ikke tilgængelig til min stationære, og det forstår jeg ikke.

Jeg har besøgt denne side: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx
- men her kan jeg heller ikke hente den fra. Jeg bliver nemlig bare stillet videre til en side hvor der står at den player jeg kan hente er MP9 - og den har jeg jo allerede!

Nogen bud på hvorfor dete er sådan?

På forhånd tak :)

Mvh
Don John
Avatar billede flintstone Novice
22. september 2004 - 17:22 #1
Avatar billede don-john Nybegynder
26. september 2004 - 15:29 #2
Takker, det virkede!