Avatar billede johnbp Nybegynder
24. september 2004 - 07:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

printer til print på cd/dvd søges

hej jeg har lige fået en dvd brænder og vil nu købe en printer der kan printe på cd/dvd men jeg kan ikke lige finde nogen, er der nogen i kan anbefale (gerne bilig i drift)
Avatar billede johnbp Nybegynder
24. september 2004 - 08:57 #2
ok men, ikke lige hvad jeg havde tænkt mig, det skal være en farve printer, men ellers tak
john
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. september 2004 - 11:09 #3
Så skal du jo bare købe en ganske almindelig farveprinter, og nogle cdlabels som du printer og derefter sætter på disken.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
24. september 2004 - 23:57 #4
JakobClausen-> Måske var det for at undgå labels - og så printe direkte på CD/DVD´en.

Denne kan printe direkte på CD´ere: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=74975

Men vær forberedt på at de fleste printere der kan tricket, laver 2 blanke streger i "siden" af CD´en. Det skyldes at printeren skal have noget at holde på.

Visse nyere modeller er vist kommet over problemet - jeg kender dem bare ikke. Men ellers er løsningen JakobClausen´s CDprinter. Den er faktisk oven i købet ikke så dyr igen...

Men med Epson printeren har du også en rigtig god fotoprinter oven i...
Avatar billede johnbp Nybegynder
14. september 2006 - 22:34 #5
Tak for hjælpen