Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
30. september 2004 - 14:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvor sætter jeg power led kablet på mit mx4ger bundkort?

Hej

som titlen siger så ved jeg ikke hvor jeg skal sætte powerled'en på mit front panel connecter...

Jeg sidder med easy installation guiden og synes ikke at se et sted hvor der står power led
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
30. september 2004 - 14:23 #1
Hvis der er nogen der ved hvor M/B SW kablet skal i vil dette også være rart. Ligeså med kablet der er betegnet: (|)
Avatar billede peet-49 Novice
30. september 2004 - 14:37 #2
Power led kan også være green led-M/B kan også være power switch
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
30. september 2004 - 15:05 #3
jeg kan ikke helt følge dig peet.

Jeg har disse ledninger:

M/B SW - der er 2 der sidder sammen 1 grøn og 1 sort ledning

Reset SW - der er 2 der sidder sammen 1 hvid og 1 sort ledning

HDD LED - der er 1 hvid og 1 sort ledning

POWER LED - der er 1 ledning af farven grøn

Den sidste ledning er også en enkelt og er hvid. Det er en cirkel med en lodret streg i midten, ligner lidt dette : (|) bare hvor cirklen er hel.

Jeg har taget et screenshot af det sted i manualen der beskriver frontpanelet. Dette kan findes her:

http://zoster.100free.com/frontpanel.JPG

Mvh Zoster og tak for at du/i vil kigge på det.
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
30. september 2004 - 15:42 #4
Ingen svar eller tips?
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
08. oktober 2004 - 17:17 #5
Har fået løsningen af en gut inde på newz.dk