Vpn og Novell
Jeg skal lave et VPN mellem en win XP maskine og et Novell netværk.Novell serveren er en gammel Novell 3, som ikke understøtter IP.
Jeg har prøvet med Novell Client og Windows netware client, men når de er installeret, er der ikke forbindelse igennem vpn'en.
Hvad kan jeg gøre?
