Avatar billede barefoot Nybegynder
06. marts 2001 - 21:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

popup i html?

Jeg bruger window.open funktionen til automatisk at åbne en nyt vindue på en side når den loades.
Mit problem er at der er nogle browsere som ikke kan forstå javascript, eller ikke har slået det til...
Jeg ville gerne lave en lignende funktion i html som alle jo kan forstå.
Lidt ligesom:
<a href=\"\" target=\"_blank\">
Vinduet skal bare åbne af sig selv når siden loades. Og så skulle man også gerne kunne angive hvilken adresse som siden skulle pege på...

M.v.h. Mikkel
Avatar billede netsrac Nybegynder
06. marts 2001 - 21:50 #1
Det kan ikke lade sig gøre i ren HTML ikke når det skal åbne i et nyt vindue.
Avatar billede blood Nybegynder
06. marts 2001 - 22:02 #2
Det er også kun meget få browsere der ikke understøtter java script vi taler om ie > 3.0 og ns > 3.0 og det er også de færeste der ikke har java script aktiveret
Avatar billede barefoot Nybegynder
06. marts 2001 - 22:11 #3
Ved det men der er jo ogaå folk som slår det fra fordi de er træk af f.eks. popupvinduer....
Avatar billede barefoot Nybegynder
06. marts 2001 - 22:12 #4
*også
*træt
Avatar billede webmasterdk Praktikant
06. marts 2001 - 22:12 #5
Prøv og kig her, http://www.boegh.tutten.dk
det er min side, du kan bare tage kildeteksten på load siden.
Mvh WebmasterDK
Avatar billede barefoot Nybegynder
18. marts 2001 - 12:27 #6
Nå det kan vel så ikke lade sig gøre.

Og til webmasterdk
Det er jo javascript og jeg ville    gerne have det uden.
Jeg ved godt hvordan man laver det i  javascript.