08. oktober 2004 - 13:45
Der er
5 kommentarer og
1 løsning
lav din egen ftp server?
Hmm nu har jeg fundet frem til nogle programmer
Men de kræver at man har en såkaldt "host"
Men det jeg vil er at lave min egen f.eks ftp:kristian.dk
Hvordan gør jeg det. Der skal man vel til at købe noget. ?
hilsen kristian
08. oktober 2004 - 14:00
#2
skriv dette i dos ... så skulle det virke
DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized
if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
//-->
</script>
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript"><!--
var preload = new Array( \"images/top-bar.gif\", \"images/forsiden.gif\", \"images/info.gif\",\"images/billetsalg.gif", \"images/webshop.gif\",\"images/musik.gif\", \"images/faq.gif\",\"images/topbar-anden-nederst.gif\", \"images/personale-login.gif\",\"images/sort-topbar-nederst.gif\", \"images/Partnere.gif\",\"images/links.gif\", \"images/personale.gif\",\"images/presse.gif\", \"images/sjov-og-spas.gif\",\"images/shadow-marker.gif\", \"images/bund.gif\" );
function doPreload() {
var tx;
for (var i=0; preload.length>i; i++ ) {
tx = preload[i];
preload[i] = new Image();
preload[i].src = tx;
};
}; //end doPreload()//-->
</script>
</head>
<body topmargin= '0' onload= \'doPreload()\'>
<table width="837" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
08. oktober 2004 - 14:33
#3
Hej Kristian !
For at kunne bruge domænet kristian.dk skal du have regristreret det. Men ellers er princippet bare at du skal have en maskine stående med et FTP-server program kørende. Der findes en del shareware ftp-servere. FX Blackmoon FTP server mener jeg det hedder. Men inden jeg skriver mere, så er vi enige om at det du vil er at have din egen ftp-server som andre udefra kan logge på og hente/uploade filer ik ?
/Kristian