Avatar billede joe-a Nybegynder
11. oktober 2004 - 10:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Call of duty virker ikke efter installation af 1.4 patch

Hej alle eksperter

Jeg har fået et problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
Efter at have installeret 1.4 patchen til Call of duty, kan jeg ikke længere spille den som single player, den virker uden problemer på multi player.Når jeg prøver at starte spillet som single player, kommer den med en meddelse der sige indsæt korrekt cd.Selvom det er den rigtige jeg har sat i.
Det er heller ikke nogen pirat cd, og så længe jeg ikke installere patch 1.4 eller 1.3 er der ikke nogen problemer.
Hvad kan det skyldes ?
Håber der er en der kan hjælpe mig.  Plzzzz
Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2004 - 10:34 #1
afinstaller din patch igen og kontakt customer service
Avatar billede levich Nybegynder
11. oktober 2004 - 10:37 #2
Hvis du har installeret nogle mods til spillet, så prøv at fjerne dem inden du kører patch'en.
Avatar billede joe-a Nybegynder
11. oktober 2004 - 11:16 #3
Har prøvet at afinstallere alt, samt rydde op i registreringsdatabasen. Derefter har jeg så prøvet at installere på ny, men lige lidt hjælper det :-(
Avatar billede joe-a Nybegynder
12. oktober 2004 - 14:00 #4
Har selv løst problemet, med en såkaldt no-cd patch. Ikke den optimale løsning, men det virker. Så hermed lukker jeg spørgsmålet.