Avatar billede ey Nybegynder
14. oktober 2004 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rensning af DVD afspiller

Jeg har haft min Sony DVD afspiller i et par år nu. Her på det sidste er den begyndt at hoppe når jeg afspiller film, fx springer den over et chapter osv...

Kan dette afhjælpes med en rensning, med hjælp af dette:
http://www.hifiworld.dk/product.asp?product=49&page=1
Avatar billede screem_brille Novice
14. oktober 2004 - 13:49 #1
Brug ikke sådanne produkter, de har en stor tendens til at "slå" linsen skæv, benyt istedet for en vatpind med en smule isopropyl alchohol på. og rens manuelt linsen (spillen skal fysisk åbnes)
Avatar billede henninga Novice
15. oktober 2004 - 00:52 #2
Jeg har med held anvendt en sådan rense-skive. Både til cd og dvd og også mine brændere.
Jeg tror man skal være meget uheldig hvis de skader afspilleren.
Avatar billede screem_brille Novice
15. oktober 2004 - 15:08 #3
Ja men det er iorden du tror det, jeg har min erfaring fra et radioværsted hvor jeg arbejde i en årrække som radiomekaniker, sp jeg vil påstå at jeg ved mere om det end dig :)
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:20 #4
Fandt du ud af noget [ey]???