Avatar billede tyksen Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan laver jeg en tidslinje?

Hej eksperter

Jeg skal lave en ret omfattende tidslinje. Men hvordan laves dette lettest? Det kunne jo være lækkert hvis der var mulighed for at bytte lidt rundt på tingene - også efter man ar skrevet det, hvis man nu skulle finde noget nyt, som skal tilføjes til linjen.

Hvis det er muligt vil jeg gerne lave linjen i word, men hvis der er andre forslag til programmer, så vil jeg også gerne øre om det..

MVH Mathias
Avatar billede tyksen Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:56 #1
håber det er til at forstå hvad jeg mener...
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2004 - 15:39 #2
Hvad med at bruge Excel. Her kan du bruger Excels celler til dine tidslinjer. Du kan give celle farve, og du kan indsætte nye kolonner, hvis du pludselig skal have et nyt punkt ind.
Avatar billede tyksen Nybegynder
25. oktober 2004 - 23:13 #3
Hej Hov-sa
Tak for dit svar,men inden jeg så dit svar, var jeg allerede begyndt at lave linjen i en tabel i word. Desuden bad jeg også om et svar til at lave det i word.
Da der ikke er nogen der har kunnet komme med nogle bedre løsninger lukker jeg spørgsmålet

MVH Mathias
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2004 - 23:18 #4
hmmmmmmmmm. Du bad om at få at vide, hvordan man lettest kunne lave den, og bad om forslag til andre programmer...........Sååååååååååå det er da vist ikke helt rigtigt. Det er o.k. at du fortsætter med word, men vis din tidslinje bliver for lang, får du problemer. Det får du ikke i excel, her kan du også lettere bytte rundt.
Avatar billede bumle90 Nybegynder
12. december 2004 - 15:20 #5
MSProject er lavet til netop dette formål :)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 14:07 #6
og det har bumle90 helt ret i, men så skal der investeres et betydeligt beløb.