Avatar billede carl_erik Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

quest spill?

Jeg har disse spillene:
space quest 1-5
kings quest 1-6
police quest 1-4

men vet at både space quest 6 finnes og kings quest 7,8 finnes...er det noen som har en som jeg ikke har?:D
kan dere ta kontakt på cem@webmail.no
Avatar billede bernie Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:30 #1
police quest http://www.if-legends.org/~adventure/Sierra_On-Line,_Inc/PQ.html så du har ikke alle PQ

der er også en space quest 7
Avatar billede bernie Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:31 #2
kings quest 9? http://www.kq9.org/
Avatar billede carl_erik Nybegynder
28. oktober 2004 - 21:56 #3
vel jeg lurte ikke på om det fantes flere...men om det var noen som hadde/eide disse spillene som jeg ikke har?
Avatar billede bernie Nybegynder
28. oktober 2004 - 22:54 #4
prøv evt www.spilpriser.dk / www.papkassen.dk / www.qxl.dk / div spil butikker der har lidt ældre spil (electronic world har jeg selv købt 10 år gamle spil)