Avatar billede granat_anden Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Probler med at Internette stopper med at virke

Hej

Jeg har et problem med en computer, hvor internettet holder op med at virke efter ca. 5 minutters forbrug. Min browser (har både prøvet IE og Firefox) kan ikke vise siderne længere, og siger der ikke er forbindelse. Messenger kører stadigt, men til tider lidt ustabilt.

Er computeren blevet inficeret af noget, eller er det noget galt med forbindelsen?

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede fastpoint Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:46 #1
download adware spyware remover tool fra www.download.com og se om din pc har spyware på sig... din browser er nok blevet hijacked!
Avatar billede wickedd Juniormester
30. oktober 2004 - 21:55 #2
Avatar billede cmon Nybegynder
31. oktober 2004 - 13:10 #3
Hej...

Jeg har ca det samme problem! Explorer holder op med at virke 5-6 min efter at man har tændt/genstartet computeren! Alt andet virker såsom messenger og andre p2p programmer! Har kørt alverdens virusscannere også online og adaware programmer! Har også kørt en enkelt hicjackthis men kan ikke finde nogen fejl! Nogen der kender til problemer og ved hvordan det skal løses!?

Mvh. Simon Andersen