Avatar billede bernie Nybegynder
02. november 2004 - 16:37 Der er 15 kommentarer

cs: source spray

søger sier med spray til cs source
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
02. november 2004 - 16:38 #1
hvad betyder det?
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:38 #2
Avatar billede bernie Nybegynder
02. november 2004 - 16:40 #3
skal ikke være til cs men til cs source
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:42 #4
ja men det er bare et bmp/jpg i 16x16, 32x32, 64x64
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:42 #5
om du bruger det i cs eller cs source gør ingen foreskel
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:43 #6
lad mig gætte du har det dårligt med din egen karma og syntes jeg skulle have lidt for at hjælpe dig...
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:44 #7
hvad er det lige precis der er meget dårlig ved min hjælp?
Avatar billede bernie Nybegynder
02. november 2004 - 16:46 #8
har fanden ikke givet dig dårlig karma
Avatar billede bernie Nybegynder
02. november 2004 - 16:47 #9
men kan da godt lave den om til dårlig hvis det er det du ønsker
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:49 #10
ok men nu har jeg ikke deltaget i spm hele dagen før lige nu og så kommer den tildeling tilfældigvis .. og dine andre karma tildelinger siger noget ala det samme.. men nu ved jeg det så kan jeg lære at holde mig fra brugere med dårlig karma.

men mit svar er nu korrekt .. du bruger de samme logos som i cs
og skulle den karma jeg lige har fået forsvinde kan det være den du lige har fået også gør det.
Avatar billede bernie Nybegynder
02. november 2004 - 16:50 #11
1: gav dig "meget god"
2: ønsker du at jeg laver den om?
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:51 #12
bernie den var nu først dårlig, nu god .. gør hvad du vil jeg ville foretrække karma systemet væk hvis det var op til mig.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:51 #13
om ikke andet så har du vel fået svar på hvad du spurgte om?
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 16:51 #14
og 200 point er alt for meget for sådan et spm så hvis det kan bruges er 30 rigeligt
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2004 - 23:06 #15
kan du snart bestemme dig .. skal jeg have dårlig karma, god karma eller ingen karma ;) og hvad er egentligt problemet med mit svar .. skal du virkelig have et direkte link.. hvis du ikke ved hvordan du bruger google kan jeg da forklare en for dig.

Du klikker her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=cs+spray+logos&meta=

De understegede overskrifter er sider der fører til steder der har spray logos til cs. De billeder du finder på siden kan du højreklikke på og downloade til disken.
Inde fra cs source kan du vælge at indsætte et logo. hvis du får fejl så er logoet ikke lavet i de rigtige størrelser (læs fejlmeddelsen).. dette kan du ændre i et billedbehandlingsprogram, hvis det ikke er en mulighed for dig så hent et i den rigtige størrelse.... fejl meddelsen siger hvilke størrelser de skal være i.