Avatar billede donr Nybegynder
08. november 2004 - 08:47 Der er 8 kommentarer

Local host

hej derude

jeg har et spørgsmål, jeg sidder i et netværk og skal have sat mit computer op som "local host" og hvordan gør man det ? jeg køre med windows xp

hilsen rasmus
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 08:49 #1
local host ?????
I hvilken forbindelse ????
Avatar billede donr Nybegynder
08. november 2004 - 08:50 #2
jeg går på produktionsskole, og vi har et netværk hvor der er kommet en ny computer som skal sættes op som local host, på nætværket og hvordan gør man det ?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 08:52 #3
Unskyld jeg skriver det, men det er et underligt spørgsmål .. :-)
Hvilken rolle i netværket skal denne PC ha `?
Avatar billede donr Nybegynder
08. november 2004 - 08:57 #4
den skal "iis" server, så den kan bruges til asp
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 09:00 #5
Jamen, det er da bare at installere IIS på den, og den vil kunne bruges som local host på netværket.
Sørg også for at der er lukket for port 80 på jeres netværk.
Avatar billede donr Nybegynder
08. november 2004 - 09:01 #6
tak skal du have.....
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 09:03 #7
any time... :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 09:05 #8