Avatar billede mcpoppe Nybegynder
15. november 2004 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installere skærm

Sider lige her på mine forældres pc og finder ud at at deres skærm ikke er installeret.
Inde under "egenskaber for skærm" står der "(Standardskærm) på"
Jeg har prøvet at installere driveren med cd der fuldte med, men den kommer bare frem med denne fejl "Error occur, while installing monitor adaptor. (ErrorCode 259)
Skærmen er en Samtron 76E og grafikkortet er et GeForce 2 mx 200
Inde under egenskaber for grafikkortet står der i øvrigt "Enheden kan ikke starte (kode 10)"
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. november 2004 - 13:55 #1
Nu ska' du ikke blande tingene sammen.
* grafikkort er een ting
* skærmen er en anden ting
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
15. november 2004 - 13:57 #2
?? Ja men da jeg skrev spørgsmålet kom jeg lige ind forbi egenskaberne for grafikkortet. og det kunne jo godt have noget at gøre med at jeg ikke kan installere skærmen. så derfor skrev jeg det.
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
16. oktober 2005 - 23:05 #3
lukker
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. oktober 2005 - 08:41 #4
(Husk derefter at makere dit eget navn i boxen venstre og derefter [accepter] for at lukke pænt...)