Avatar billede dellevela Nybegynder
12. december 2004 - 17:33 Der er 4 kommentarer

Max speed på mit net.

hej eksperten, i mit hus er der 3 computer der deler en 1 mbit forbindelse, det vil sige at vi har 102 - 107 kb/s i download. min bror har en spil server til at stå, og han brokker sig over at når jeg går ind på en hjemmeside lagger hans server lige i 2 sekunder.

kan jeg gøre sådan at jeg kun har 30 kb i speed lige meget om jeg surfer eller downloader demoer eller bruger mit net til andet?
Avatar billede riversen Nybegynder
12. december 2004 - 17:37 #1
prøv netlimiter... der kan du begrænse, hvor meget et program må benytte af båndbredde.
Avatar billede riversen Nybegynder
16. december 2004 - 18:30 #2
hjalp det?
Avatar billede dellevela Nybegynder
08. januar 2005 - 13:53 #3
ja smid svar
Avatar billede riversen Nybegynder
08. januar 2005 - 14:39 #4
det er gratis