Avatar billede wizaxjb Nybegynder
11. januar 2005 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Note/brev funktion

Hej.

Jeg mangler lidt en note/brev funktion, hvor jeg kan give en besked til en bestemt bruger, uden at skulle oprette et spørgsmål.

Derudover mangler jeg også en historik på kommentarer til artikler, hvor man kan se hvilke kommentarer man har afgivet. Som dete r PT ændrer man sin kommentar, ikke afgiver en ny.
Avatar billede snowball Novice
11. januar 2005 - 12:04 #1
Det første vil næppe blive implementeret eftersom folk så vil begynde at stille spørgsmål direkte til folk uden at oprette et spørgsmål.

Det andet synes jeg er en udmærket idé :)
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
31. marts 2005 - 14:12 #2
Så er der vist lukketid....