Avatar billede binde Nybegynder
14. januar 2005 - 14:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til FINDnFIX

hej med her

Er der en expert som lige vil kigge med mens jeg skyder FINDnFIX af på den sidste genhstridige linje ???

dette er en opfølging på spg 580566
Avatar billede binde Nybegynder
14. januar 2005 - 14:13 #1
Hmm, kan ikke finde filen moveit.bat i key1...
Avatar billede binde Nybegynder
14. januar 2005 - 14:17 #2
er der en som ved om Kalp's forslag til at finde filen log.dll og erstatte den med en ren giver det samme resultat ???
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. januar 2005 - 14:26 #3
hej igen..O)
citat fra det tidligere spm. --> Åben C:\FINDnFIX mappen - her finder du en mappe der hedder keys1 - og i denne ligger moveit.bat. Højreklik på Moveit.bat og i denne ligger moveit.bat. Højreklik på Moveit.bat og vælg Rediger. Nu åbnes filen i Notesblok og der står "rem replace this entire line with your given command..." --- erstat denne tekst med

move %WinDir%\System32\LOG.DLL %SystemDrive%\junkxxx\LOG.DLL

I Notesblok klikker du nu på Gem og lukker Notesblok.

I mappen keys1 dobbeltklikker du nu på Fix.bat - computeren vil genstarte.

Når computeren genstarter - åben C:\FINDnFIX mappen og dobbeltklik på RESTORE.bat. Nu laves der en nu tekstfil, der hedder Log1.txt - kopier indholdet herind.

Men vil lige sige, jeg kender ikke programmet.
Avatar billede binde Nybegynder
14. januar 2005 - 14:29 #4
havde tænkt mig at prøve, men har ikke filen moveit.bat i mappen key1.
har 6 andre filer men ikke den...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. januar 2005 - 14:41 #5
kalp er igang med loggen i det andet spørgsmål. Han hjælper dig selvfølgelig færdig i det spørgsmål.
Du skal ikke lave disse "småspørgsmål". Det forvirrer. Hold dig til det spørgsmål som er igang.
Avatar billede binde Nybegynder
14. januar 2005 - 15:28 #6
ok, lukker
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. januar 2005 - 15:35 #7
okay..