Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

GetFile "låser" serveren

Hejsa

Jeg er løbet ind i et "Mindre" problem

Når jeg bruger objFSO.GetFile("enellerandenfil") er det som om
IIS låser, og kan kun komme ud af det ved at genstarte IIS'servicen
altså browseren står bare og loader siden og der sker ikke mere.

Mvh
Tandpine
Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:12 #1
ps.. det er den IIS der ligger under winXP pro jeg bruger

/Tand
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. januar 2005 - 21:17 #2
Jeg tror at du har problemer med rettighederne..
Jeg havde samme problem, hvis jeg prøvede at læse fra filer.. husker ikke hvordan jeg fixede det..

Check dine rettigheder..
Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:24 #3
hmm.. måske kan lige prøve at kigge på de rettigheder endnu en gang.. synes bare ikke rigtigt man kan ændre brugerrettighederne nogen steder
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. januar 2005 - 21:26 #4
Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:37 #5
Jeg prøver at rode rundt.. men det er som om de security settings man kunne sætte i win2k ikke er under xp .. det er noget skod!
Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:48 #6
læste lidt mere og kiggede på webwiz.. der var så det med simple sharing ;) nu ser det ud til at køre
tak for hjælpen
Avatar billede tandpine Nybegynder
16. januar 2005 - 21:50 #7
Nå det troede jeg.. :( det var mig der tog fejl.. øv
Avatar billede pfp Nybegynder
18. januar 2005 - 01:24 #8
Jeg har endnu også til gode at få hele FileSystem objektet (ikke kun GetFile metoden) til at fungere lokalt. Jeg har selv opgivet og har simpelthen vænnet mig til at køre test hvor fso indgår på min remote server.

Men finder du en løsning hører jeg meget gerne om den :)
Avatar billede tandpine Nybegynder
11. oktober 2005 - 18:59 #9
lukker