Avatar billede morteeart Nybegynder
20. januar 2005 - 00:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE som altid ikke forstår CSS og HTML

hej

Ja, endnu engang er der problemer med den sjove browser som ikke kan forstå css og html :P

http://thedeathart.dk/krise/ er der en TopMenu (Fonden, Dagligdagen ect.)

I Firefox er den røde box nedenunder korrekt 10px; men i IE af uforklarlige årsager reagere den overhovedet ikke på højden af .mBox (det hedder den i CSS)

Og ja, Top og bund passer højden heller ikke med de 25px jeg har angivet, igen er det kun IE som laver fejl ..

Nogle ide'er hvordan jeg får designet til også at vises rigtigt i IE ?
Avatar billede roenving Novice
20. januar 2005 - 00:23 #1
Det lyder som  den ideosynkrasi, som du nok også er stødt ind i ved afslutning af td'er ...

Hvis du har en div, vil den altid mindst blive linjehøjden, medmindre du giver den et indhold, som decideret er mindre end en linjehøjde og/eller sætter line-height til 0px !-)
Avatar billede morteeart Nybegynder
20. januar 2005 - 00:31 #2
ja, det hjalp en del :)

Så er spørgsmålet vel afsluttet ;-) og du bedes svar, så der kan deles points ud
Avatar billede roenving Novice
20. januar 2005 - 10:25 #3
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
20. januar 2005 - 11:41 #4
-- og tak for point ;~}