Avatar billede rajmando Nybegynder
20. januar 2005 - 03:20 Der er 9 kommentarer

Hvad kan point bruges til?

Kig op ;>)
Avatar billede Beach Mester
20. januar 2005 - 03:28 #1
Tja... Nogle bruger dem til at se hvor langt de kan komme op på ranglisterne i de forsk. kategorier. Andre bruge dem til at stille nye ? hvis de selv har et problem!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
20. januar 2005 - 03:31 #2
Jo flere point du har, jo mere hjælp kan du få fra andre brugere.
Eks. Du har et stort problem...

Ligger problemet op på eksperten med 3 point til den der kan svare= få svar
Ligger problemet op på eksperten med 200 point til den der kan svare= mange svar

Kan du følge den?

//Beach
Avatar billede bredker Nybegynder
20. januar 2005 - 05:58 #3
udover de svar du har fået , kan de ikke bruges til så meget
der er dem der er ligeglade med point , men bare tager imod point for de svar de har fået af som tak for rigtige svar
og så er der en lille gruppe der bruger dem til at prale med , men heldigvis kun de få , men det er også dem der tit laver den største balade , hvis de ikke får point
den sidste gruppe er også den mange af os ikke gider hjælpe , når de har problemer selv , og så er de slet ikke så dygtige som de selv tror
Avatar billede bredker Nybegynder
20. januar 2005 - 06:00 #4
og læg selv et svar , og tag point tilbage , spm om E er gratis
du har nok mere brug for dem selv , mere end de fleste her
og velkommen på E
Avatar billede tosa Nybegynder
20. januar 2005 - 07:34 #5
Forøvrigt tror jeg da også, at der er nogen som bruger deres points til deres CV, hvis de har rigtigt mange.

Jeg kan da forestille mig, at det vil være en rigtigt god reference, at kunne sige, at man har svaret på over 1000 spørgsmål herinde.
Avatar billede larsendrengen Nybegynder
20. januar 2005 - 08:18 #6
Øøøøh bøøøø, skrive det i sit CV ????  Den tror jeg godt nok ikke der er mange arbejdsgivere der giver en skid for. Jeg har selv set en del som har svaret direkte forkert, men alligevel fået point. Det gør dem jo ikke ligefrem til eksperter - vel ???

Og jeg vil vove den påstand (kun i fri debat forum'et som er den eneste jeg følger) at langt de fleste spørgsmål kan løses bare ved at sætte sig ned og søge lidt på google eller slå op i en bog og læse lidt selv.
Avatar billede oz3tl Nybegynder
20. januar 2005 - 10:37 #7
Larsendrengen:> ja eller søge her på sitet da der er mange ? der ligner hinanden meget.
m.v.h.
tlv
Avatar billede popsy Novice
21. januar 2005 - 00:04 #8
larsendrengen> Prøv at læse dette: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=14 hvilket beviser at det faktisk er muligt ligefrem at få job, "blot ved at besvare spørgsmål på eksperten" :)
Avatar billede popsy Novice
21. januar 2005 - 00:06 #9
larsendrengen> "Og jeg vil vove den påstand (kun i fri debat forum'et som er den eneste jeg følger) at langt de fleste spørgsmål kan løses bare ved at sætte sig ned og søge lidt på google eller slå op i en bog og læse lidt selv."

Det kan du have fuldstændigt ret i, heldigvis findes der researchere som kan hjælpe de folk som ikke gider "søge lidt på google eller slå op i en bog og læse lidt selv", og tro mig, at være researcher er et godt betalt job :D