Avatar billede anderas Nybegynder
25. januar 2005 - 20:26 Der er 2 kommentarer

Lille TFT/LCD display til case

Jeg har brug for et lille display til mit case, helst uden kant, da jeg vil mounte det i fronten på mit case. Jeg tænker på 15x13 cm, men det kan godt være anderledes. Nogen der ved hvor man køber sådan noget i Danmark?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. januar 2005 - 22:58 #1
du skal måske stille et lidt mere præcist spørgsmål... hvad skal du bruge displayet til? hvad skal det vise? og hvordan har du tænkt dig at forbinde det til PCen? tror den størrelse display du søger, kaldes 7" eller 8"
Avatar billede anderas Nybegynder
27. januar 2005 - 18:04 #2
Jeg har tænkt mig det skal forbindes med VGA eller DVI, og jeg skal bare bruge det til at vise hvadend man kan nu kan bruge den anden video-udgang på så kort til...