Avatar billede stelki Nybegynder
26. januar 2005 - 23:55 Der er 5 kommentarer

Media player og DRM

Hej, jeg har efter udskiftning af visse hardware komponenter fået et problem med media player og DRM. Det ligner meget http://support.microsoft.com/?kbid=891664#kb3, pånær at jeg desværre ikke havde mulighed for at lave en backup af mine licenser før hardware udskiftningen.

Så spørgsmålet er nu - hvad gør jeg så? Har prøvet at gendanne en gammel backup, men den siger blot igen at der er opstået en alvorlig sikkerheds fejl osv...

Har prøvet at slette All users\DRM filerne, og alle backups osv, intet hjælper

Jeg er ligeglad med at miste mine gamle licenser, så er der ikke en måde at få det reset på? På forhånd tusind tak
Avatar billede haverslev Novice
27. januar 2005 - 10:03 #1
Prøv lige dette først:
Gå i START -> KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk mellemrum efter sfc). Du skal have din XP-skive parat
Avatar billede zalman Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:06 #2
Når du har slettet filerne i DRM-mappen går du ind på følgende side:
http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp?force=1

Tryk på "Upgrade"

I din DRM-mappe skulle der gerne være kommet nogle nye filer.

Virker det nu?
Avatar billede haverslev Novice
06. oktober 2005 - 17:08 #3
Smider da lige hele zalmans løsning: http://exp.dk/spm/653659
Så kan spørgsmålet nok blive lukket/afsluttet - dejligt, hvis du kunne finde løsningen på dette ca. 9 mdr. gammel spørgsmål
Avatar billede haverslev Novice
06. oktober 2005 - 17:16 #4
zalman > glemte da helt at rose dig, blot 10 minutter efter at du selv har fundet løsningen, så giver/kommer du løsningen her - Det er flot arbejde ;o)
Avatar billede zalman Nybegynder
07. oktober 2005 - 15:27 #5
Takker for ros,

Ved ikke om stelki har opgivet at løse problemet og derfor ikke checker denne tråd længere, men det kunne da være rart at vide om det hjalp.

vh Zalman