Avatar billede ultimatew Nybegynder
27. januar 2005 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Check box - mfc/c++

Hejsa,

Hvad er den letteste måde at have en samling check boxe der enten laver en string eller udregner et beløb alt efter hvilken boxe der er valgt.

[] Hej
[] Med dig
[] Per

Altså, vælger man alle 3 får man en string til en edit box eller lign. der sig "Hej Med dig Per" de 2 første en "Hej Med dig" osv.
Avatar billede jpk Nybegynder
27. januar 2005 - 12:43 #1
Du kunne fx lave bool'ske membervariabler til at se om de er afkrydset og så sætte teksten samme ud fra dem.
Avatar billede ultimatew Nybegynder
04. marts 2005 - 15:01 #2
Hov havde glemt denne her, er der nogen som kan komme med et kode eksemple jeg kan bruge, smider jeg 150 points mere i puljen.
Avatar billede ultimatew Nybegynder
13. marts 2005 - 14:48 #3
lukket