Avatar billede TheJoker Juniormester
27. januar 2005 - 15:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Radio server??

Jeg sidder i et firma hvor vi er ca 200+ medarbejder. De er lidt glade for at høre netradio nogle af dem. Problemet er bare det tager en del af båndbredden.

Min Ide er så at lave en "netradio-server" hvor al streamingen foregår fra. Så det kun er den ene server der bruger båndbredde (hvad der så ikke vil være så meget hvis det kun køre 3 radiokanaler) og kun vores interne net der bliver brugt.

Kan det laves sådan at serveren (med 2003) bliver brugt som en form for cache, hvor når en bruger logger på eks: The voice.. Så går den automatisk over til netradio serveren og den tager over..

Hvis det muligt hvordan gøres dette så??
Avatar billede TheJoker Juniormester
31. januar 2005 - 10:18 #1
Ingen bud????
Avatar billede moebius Nybegynder
31. januar 2005 - 12:12 #2
Du kan få en Windows Media service server til at bruge en streaming fra en anden server som kilde. Men det kræver vist at man har et samarbejde med dem der har den anden server.

Alternativt er en lille radio til alle medarbejdere... hehe