Avatar billede smi1ey Nybegynder
27. januar 2005 - 16:11 Der er 8 kommentarer

Open these additional mailboxes

Hej.
Jeg har fået et problem når jeg vil ind og tilføje en ekstra mailbox til en bruger. Når jeg går ind i Exchange server settings => more settings => Advanced og klikker "Add" kommer følgende fejlbesked op.

"The name could not be resolved. The action could not be completed."

Exchange serveren er en 2000
Outlook klient er Microsoft Outlook 2002 sp3.

Er det nogen som har set dette før?

Mvh J
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. januar 2005 - 16:19 #1
In AD on the user properties, under "exchange advanced" make sure the "hide from exchange address lists" is not clicked
Avatar billede smi1ey Nybegynder
27. januar 2005 - 17:04 #2
Hi.
Thanks for your reply.

Nope it is not a hidden user.

The messagebox "The name could not be resolved.." is showing as soon as I click Add.

Kind a Change.

Br J.
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. januar 2005 - 17:10 #3
Avatar billede smi1ey Nybegynder
27. januar 2005 - 18:53 #4
No.
I click Add and the error message appears. I been testing it on another pc connected to the same Exchange server who doesn’t have any problems. It seems that the problem only occur on some clients.

Br J
Avatar billede mik Nybegynder
28. januar 2005 - 09:26 #5
Det ser ud som om at adressebogen ikke er synkroniseret med Outlook. Prøv følgende
Funktioner -> Send/Modtag -> Hent Adressekartotek og klik OK.

Mik
Avatar billede smi1ey Nybegynder
28. januar 2005 - 09:44 #6
Hej.

Det er så også testet uden det hjalp. Den viser samme fejlmeddelse.

Mystisk mystisk.

Mvh J
Avatar billede smi1ey Nybegynder
16. februar 2005 - 11:33 #7
Noget Rod. Prøvede at følge følgende link uden det hjalp.

http://support.microsoft.com/?scid=http://support.microsoft.com%2Fservicedesks%2Fbin%2Fkbsearch.asp%3Farticle%3D322832

Har slettet profilen lavet en office update og lagt exchange profilen ind igen og nu ser det ud til at virke.

Tak..
Avatar billede TRoXa Novice
07. april 2005 - 18:10 #8
husk lige at få lukket dit spørgsmål :)