Avatar billede humleloi Nybegynder
05. februar 2005 - 20:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

cisco CVA122 og Linksys BEFW11S4

Jeg har lige fået koblet en Linksys BEFW11S4 på min cisco. Det fungere fint nok til LAN, men så snart jeg skal på trådløst virker dette ikke. hvordan kan jeg konfiguere den så jeg kan komme på trådløs da det var grunden til at jeg fik den!
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2005 - 17:38 #1
det er slået til som standart, har du husket at tænde det trådløsebetkort i din computer
Avatar billede humleloi Nybegynder
07. februar 2005 - 17:51 #2
jaa den er indbygget.
Avatar billede humleloi Nybegynder
12. august 2005 - 13:49 #3
tak for svarene...