Avatar billede curtle Nybegynder
09. februar 2005 - 14:45 Der er 5 kommentarer

Baggrundsstøj

Hej!

Hvis jeg skruger op for mine højtalere kan jeg høre en masse støj i baggrunden, jeg kan svagt høre når jeg bevæger musen og når hardisken arbejder mere eller mindre. Det syntes jeg er ret irriterende.
Er der nogen der ved hvorfor det kan være og hvordan man evt. kan løse problemet?
Jeg har et Creative Sound Blaster Audigy 2 lydkort og et ASUS A7V600 bundkort.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
09. februar 2005 - 16:06 #1
Har du jord forbindelse til dine computer altså i dit 230v stik ellers kan det være skyld i det....
Avatar billede curtle Nybegynder
09. februar 2005 - 16:36 #2
Nej der er ikke jordforbindelse mine alm. stikkontakter.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
09. februar 2005 - 21:50 #3
Så er det med 90% sikkerhed derfor :)
Avatar billede curtle Nybegynder
09. februar 2005 - 22:00 #4
Nå ok det kan godt være...men min bror har ikke noget støj.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
10. februar 2005 - 11:03 #5
Der er mange ting der spiller ind med støj... det kan også være noget så latterligt at hvis den står på et gulvtæppe... prøv eventuelt at stille det op på en telefonbog eller hvad du nu lige kan finde... eller så prøv at smid din til inde ved din bror for lige at se om det også sket derinde...