Avatar billede nmp Nybegynder
09. februar 2005 - 19:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RH FC3 Crasher/Staller

Hej,

Jeg har for nyligt installeret Fedora Core 3 istedet for min Shrike installation. Men jeg har indtil videre ikke haft andet end problemer med FC3. Det crasher/staller konstant - på tilfældige tidspunkter. Nogen gange kan jeg sidde og surfe, etc. i noget tid, og så staller den uden at jeg har gjort noget for at fremkalde det - andre gange når jeg ikke engang at boote. De få programmer som jeg har nået at installere er: XMMS og MPlayer. Har følgende hardware:

  Bundkort: Gigabyte K8NNXP
  Grafikkort: Sapphire Radeon 9800Pro Atlantis
  Lydkort: Creative Audigy2
  Headset: Plantronics DSP-500
  HDD: Seagate Barracuda S-ATA

Nogen der kan hjælpe mig med at få det til at køre stabilt?

//Nmp
Avatar billede nmp Nybegynder
09. februar 2005 - 19:15 #1
Glemte noget :) Det er x86_64 jeg har installeret ;)
Avatar billede kleve Nybegynder
18. marts 2005 - 22:07 #2
ER det bundkort ikke med nforce3 chipset?
Jeg har lige prøvet på et MSI nforce3 med athlon 64. Sata hd-disk.
Det er noget værre rod. Jeg har installeret 20-25 linuxmaskiner uden problemer , men for første gang har jeg taget det af igen. 64 bit er ikke helt godt endnu. Om det er chipsættet ved jeg ikke.
Prøver med 32 bit udgaven.

-kleve
Avatar billede nmp Nybegynder
10. oktober 2005 - 20:25 #3
Lukket.