Avatar billede cerb Nybegynder
19. februar 2005 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjern bruger fra XP

Sagen er at jeg efter en repair af windows nu har en administrator konto jeg ikke kan slette.

Jeg har ialt 3 kontoer, en som jeg gerne vil ha slettet og så min egen og min kærestes.

http://www.eksperten.dk/spm/592414
Det er til et spørgsmål der er løst, men som dette vel er en fortsættelse af.

Hvordan sletter jeg den konto ?
Avatar billede ravelab Praktikant
20. februar 2005 - 16:49 #1
Start => Settings => Control Panel => Administrative Tools => Computer Management => Local users and groups => users: Her efter kan du bruge Delete knappen til at fjerne evt bruger og oprette nye bruger eller skifte password på dem..

PS min Windows er på Eng... Men du kan vel godt finde ud af eng til dk?
Avatar billede cerb Nybegynder
21. februar 2005 - 19:51 #2
Der står at det er en indbygget konto og jeg kan ikke få lov at slette den, går udfra jeg ikke kan så :D
Har skjult den under opstart, så jeg i det mindste ikke kan se den :D
Beklager den lange svar tid, lå på ryggen igår med monster tømmermænd :(
Avatar billede cerb Nybegynder
01. marts 2005 - 21:16 #3
lukketid