Avatar billede egenfeldt Nybegynder
21. februar 2005 - 20:55 Der er 3 kommentarer

CMS System

Hej Alle,

Jeg har fået en forspørgsel på en CMS-løsning. Det er ikke ret komplekst men kan lige så godt lave det i CMS, så det kan udbygges senere. Jeg foretrækker opensource system selvovm jeg selv mest er hjemme i ASP.

Mine evner er noget rustne efterhånden, og mine evner har iøvrigt aldrig været specielt gode. Så vil høre om nogle har mod på opgaven (se nedenfor) - kontakt mig gerne pr. email, kontakt@incircle.dk. Opgaven vil skulle løses indenfor de næste 2 md. Budgettet er ikke voldsomt stort men lad os tale om det - burde være nok til at vi kan skære det til. Muligvis kan nogle af funktioner nedenfor fjernes.

Opgaven:
- Mindre web-site på ca. 10 sider fuldt redigerbare i adminmodul for alm. bruger herunder navigation (dog ikke globale)
- Oprettelse af deltagere i adminmodul som vises på web-site.
- Web-site skal laves i 3-5 forskellige sprog
- Der skal implementeres et 'unikt' html design
- Banner rotationssystem hvor admin selv kan oprette banner ved at uploade grafik,

Mvh Simon
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2005 - 22:41 #1
Prøv at se på dette www.cmsimple.dk  - eller http://www.cmsimple.dk/dk/

måske er det noget der kan bruges
Avatar billede casperhojstrup Nybegynder
17. marts 2005 - 07:40 #2
Hej Simon... har du fundet en løsning eller søger du stadig ?
Avatar billede charlie37 Nybegynder
13. maj 2005 - 10:39 #3
ellers kig på det ganske frie dansk udviklede typo3.org