Avatar billede bif_pin Nybegynder
28. februar 2005 - 10:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Include Virtual ASP problem i IIS 60 win2003 server

Jeg har skiftet fra win2000 til win 2003 server.
Nu virker alle "include virtual" filerne ikke i ASP filerne med tilbagehenvisning til en anden mappe( ../ ).

Jeg ved at det kan løses ved at lave virtual om til file og ved at angive den fysiske sti uden brug af Mappath.
Men jeg vil gerne fjerne sikkerheden fra min win2003 server og løse det på den måde.

Jeg har været inde i options og "Enable Parent Paths".

Grundet jeg vil løse problemet på serveren er fordi jeg sidder med tusinde af ASP filer.

MVH TOM
Avatar billede kenp Novice
28. februar 2005 - 10:53 #1
og du har aktiveret at den må afvikle asp det er vist ikke aktiveret som standart på win2003
Avatar billede bif_pin Nybegynder
28. februar 2005 - 10:58 #2
Mine ASP filer kører fint uden min "include virtual" kode. Så det er ikke fordi den ikke kan køre ASP filerne.

MVH TOM
Avatar billede dr.m Nybegynder
01. marts 2005 - 14:28 #3
Try changeing the application pool properties to use the "local system" identity rather then the "network service" (default in IIS 6) which is a much lower privileged account.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
02. marts 2005 - 12:22 #4
I cannot set anything. The only settings is "DefaultAppPool".
Avatar billede bif_pin Nybegynder
16. marts 2005 - 08:57 #5
Jeg lukker