Avatar billede f990634 Nybegynder
06. marts 2005 - 15:59 Der er 3 kommentarer

GPS der kan bruges til både on og off road navigation

Jeg søger en GPS der kan bruges til både on og off road navigation. Den skal kunne bruges som bil GPS via dørtildør og den skal kunne finde tilbage til et punkt som f.eks der hvor bilen holder, dette skal kunne gøres udenfor vejnettet.
Jeg har uden held skrevet til garmin.dk(de har ikke svaret), så jeg håber der er nogen her der kan hjælpe.
Avatar billede hr.usb Nybegynder
06. marts 2005 - 17:01 #1
Jeg tror du får besvær med at finde gps som klarer begge dele.
På dette link findes f.eks. en såkaldt gps"mus" som kan kobles til en pda eller bærbar og som i forbindelse med et kort kan bruges til dørtildør.
Samdidig er Garmins Forerunner perfekt til dit andet krav.
http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?cat_id=73153&shop_id=5957
Avatar billede f990634 Nybegynder
07. marts 2005 - 10:49 #2
Hvad med Garmin Vista C og Legend C? Man kan ihvertfald købe onroad til dem og er de ikke normalt offroad? Og hvad er forskellen på de 2?
Jeg har endvidere hørt at TomTom har planer om at lave det, men de ved ikke hvornår.
Avatar billede sgolsen Praktikant
29. maj 2006 - 23:08 #3
denne fætter kan klare det hele..

http://www.garmin.dk/products/description/3/470