Avatar billede afro_05 Nybegynder
08. marts 2005 - 09:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MSN omgthisisfunny? Hjælp

Hej.

Nogle af mine kamerater er blevet "inficeret" med dette omgthisisfunny problem.
Jeg kender ikke rigtig noget til det og kan ikke finde yderligere information over internettet.

Virussen/Problemet for messenger til at sende links til alle online i sin msn hvorpå de så kan blive inficeret ved at trykke på linket.
Nogle kan ikke starte deres computere op, hos andre er der kun mindre problemer.

Har søgt på Symantec men kan ikke finde frem til noget. Da jeg søgte på "omgthisisfunny" over Google fant jeg et link der måske kunne være selve linket til virussen/problemet.

Kender i noget til problemet og kan i løse det?

MVH. afro_05
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 09:07 #1
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 09:08 #2
Vi starter med en pc af gangen:)

Dem som kan komme ind i windows først.
Avatar billede kalp Novice
08. marts 2005 - 09:29 #3
samme problem her... http://eksperten.dk/spm/597680

prøv følgende removal tool.. bliver anbefalet på linket
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.bropia.removal.tool.html

og ellers skal det klares via. hjt
Avatar billede afro_05 Nybegynder
08. marts 2005 - 20:42 #4
Okay tak for hjælpen. Jeg vil komme tilbage med en "hijackthis" log ASAP.

MVH. afro_05
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
12. marts 2005 - 22:57 #5
Avatar billede afro_05 Nybegynder
17. marts 2005 - 14:23 #6
kalp hvis du føler brug for pointene så "svar" venligst inden for noget tid ellers gir jeg dem til 44fire44.

44fire44 jeg har allerede set artiklen, men tak for hjælpen alligevel.

MVH afro_05
Avatar billede kalp Novice
17. marts 2005 - 14:26 #7
Du får et svar:)
Avatar billede afro_05 Nybegynder
17. marts 2005 - 14:27 #8
Tak for hjælpen ;)
Avatar billede kalp Novice
17. marts 2005 - 14:29 #9
selv tak:))