Avatar billede b.b Nybegynder
09. marts 2005 - 12:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alfabetisk sorteret Indholdsfortegnelse

Jeg har et ca. 200 siders .doc hvor jeg gerne vil have min 5 siders indholdfortegnelse sorteret i alfabetisk orden, istedet for sidenummer orden. Det er kun niveau 1 overskrifter der er med i mit index...

Kan det lade sig gøre..???
09. marts 2005 - 12:32 #1
I stedet for indholdsfortegnelse skal du lave det som indeks.
Avatar billede b.b Nybegynder
02. juni 2005 - 08:10 #2
Hej Erik...

det var selvfølgelig et index der skulle til. Kan du ikke lige smide et svar så jeg kan, omend lidt sent, få orden i regnskabet ;0)
22. juni 2005 - 17:11 #3
Du får et svar.
Avatar billede b.b Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:48 #4
Bedre sent end aldrig. Beklager forsinkelsen.