Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
15. marts 2005 - 21:14 Der er 2 kommentarer

Skærmproblemer (Viser kun dele af skærmbilledet)

(Flyttet fra http://www.eksperten.dk/spm/600378)

Hej

Jeg har problemer med et VB.net program, som vikrer udmærket på 99% af alle computere, men nu er der så en hvor den nederste og højre del forsvinder helt(!)

Det er ret vitalt, da det er dér kontrolknapperne sidder...

Computeren med det pågældende problem er tilsyneladende splinterny og kører Windows XP SP2 (og den kører tilsyneladende alm. skærmopløsning mv)

Det er formentlig .net framework 1.0 Engelsk version

Det er en fjernkunde og jeg har derfor ikke mulighed for at teste det og der er grænser for hvor meget jeg kan bede ham om...

Er der en forklaring - og løsning/Er problemet med sikkerhed løst med en geninstallation af .net framework eller programmet?

- er der andre der har oplevet lignende fænomen?

mvh
Robin
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. marts 2005 - 01:28 #1
Jeg har oplevet det med modsat fortegn, altså hvor skærmbilledet blev meget lille og næsten helt utydeligt. Det kunne lyde som om det er det samme problem med modsat fortegn.
I Internet explorer, klik Vis | tekststørrelse og sæt den til mellem.

I mit tilfælde var den sat til mindst og jeg forestiller mig at på din kundes computer er den sat til størst.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
22. marts 2005 - 10:29 #2
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mit info til noget