Avatar billede trane_frisk Nybegynder
26. marts 2005 - 02:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan disse mapper i Programmer slettes??

Heysa

Jeg har lige et par mapper liggende i min Programmer-mappe i mit Windows XP, som jeg gerne vil ha' slettet, da jeg er lidt af perfektionist :) Problemet er at nogle af dem ved jeg ikke om må slettes, en anden har jeg prøvet at slette men kunne. Her er listen, så må I gerne lige vurdere hvad SKAL blive, og om alt det det kan fjernes:

ComPlus Applications
microsoft frontpage (ser tom ud men kan ikke slettes)
MSN (ser ud til kun at rumme en genvej?)
MSN Gaming Zone
NetMeeting
Online Tjenester (ser ud til kun at rumme to genveje?)

På forhånd tak :)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
26. marts 2005 - 04:57 #1
---
ComPlus Applications

Måske, hvis du ikke bruger det, men jeg vil fraråde det.
---
MSN (ser ud til kun at rumme en genvej?)
MSN Gaming Zone

Ja, slet bare.
---
NetMeeting

Kan fjernes via. "Tilføj fjern windows komponenter" i "Tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet
---
Online Tjenester

Ja, burde også kunne fjernes.
Avatar billede Ole Lukøje Praktikant
26. marts 2005 - 16:35 #2
Hvis et program under installation har skrevet til registreringsdatabasen, lægger det en linie i "Tilføj/fjern programmer". Med andre ord: har du først slettet programmet heri, respektive programmet er ikke repræsenteret her, kan du godt slette tilsvarende mapper i C:\Programmer.