Avatar billede finnholm Nybegynder
29. marts 2005 - 09:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

combobox med liste

Jeg har oprettet en combobox, og har en liste som man skal kunne vælge imellem. Jeg kan dog ikke få den tilknyttet comboboxen. Jeg har skrevet J2:J12 i ListfillRange. Kun den første post vises dog i boxen?
Avatar billede jkrons Professor
29. marts 2005 - 12:41 #1
Det virker upåklageligt hos mig. Har du mulighed for evt at sende arket? I givet fald kan du sende det til jkr@lyngby.nu, så skal jeg se på det.
Avatar billede finnholm Nybegynder
29. marts 2005 - 12:47 #2
Er sendt....
Avatar billede jkrons Professor
29. marts 2005 - 13:54 #3
Jeg har modtaget din fil, og når jeg klikker på komboboksen står samtlige navne i J2:J17 på listen, og jeg kan vælge frit mellem dem. Så boksen giver ingen problemer hos mig.
Avatar billede finnholm Nybegynder
29. marts 2005 - 13:56 #4
Jeg har også netop testet videre og nu også se at de jo egentlig virker. Smider du et svar.
Avatar billede jkrons Professor
29. marts 2005 - 14:52 #5
:-)