Avatar billede nicholas- Nybegynder
29. marts 2005 - 18:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar skærm

Hej
Har lige et spørgsmål om min bærbar..

Her i sommers havde jeg den til reparation grundet en defekt i skærmen. Det tog et stykke tid for dem at lave den, men de fik fixet den.

Problemet kom dog igang nogle måneder senere. Denne gang kørte vi den direkte til servicepartneren for at få det til at gå hurtigere. De sagde de ikke kunne finde fejlen, men at de udskiftede noget alligevel.

Nu er den så gal igen, og det er præcis det samme som de 2 andre gange..

Det jeg vil høre er bare om det kan være rigtigt at man skal aflevere sin computer 3 gange til reparation uden nogle som helst form for kompensation, eller skal man forlange en ny computer?

På forhånd tak
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 18:45 #1
Nej det er ikke rimeligt, og jeg ville kræve en ny, og det står du ret stærk mht til det i følge den nye købelov, men du ahr dog spurgt det forkerte sted (det har ikke noget med tynde klienter at gøre *S*)
Avatar billede nicholas- Nybegynder
29. marts 2005 - 22:00 #2
ok.. jeg prøver at skrive til dem igen..

hvor er det så man skal stille spørgsmålet?
Avatar billede kasper.h Nybegynder
29. marts 2005 - 22:01 #3
Under hardware f.eks.
Avatar billede timealert Nybegynder
29. marts 2005 - 22:02 #4
Jeg mener du har krav på en ny, men kig på www.forbrug.dk og/eller ring/skriv til dem (forbrugerrådet). De ved det i hvert fald! :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. marts 2005 - 22:05 #5
Man siger nomalt efter den nye købelov at der maks må 3 forsøg til, og det skal gå stærkt med de 3 forsøg, ellers kan man hæve handelen.