Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 07:54 Der er 17 kommentarer

Minimer alle på proceslinien

Nede på proceslinien kan man højreklikke og trykke: Minimer alle dokumenter - FØR havde jeg et ikon på prceslinien der klarede dette - det er nu pist væk! Hvordan får jeg det igen?

mvh jr7
Avatar billede composer Nybegynder
01. april 2005 - 07:59 #1
kan kun denne måde

åben nodpade

skriv "

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

stop skriv

UDEN ""

gem og træk ned på proceslinien

det virker ihvertfald ;)
Avatar billede kox Nybegynder
01. april 2005 - 08:08 #2
godt nok ikke helt det du efterspørger, du kan minimere alle vinduer ved at trykke windows tasten og D på samme tid, og åbne igen iøvrigt på samme måde...
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 10:58 #3
Hej

Har ikke helt forstået din forklaring!

Da jeg ikke selv har lavet dette ikon, er jeg interesseret i at høre, om denne Win + D ikke har et forprogrammeret ikon man kan lægge på procislinien.

mvh jr7
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 11:02 #4
ps

Det er vel Win + M der minimerer alle vinduer - ikke??
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 11:08 #5
Sorry!

Win + M minimerer alle vinduer, men Win + D minimerer alle vinduer, MEN her har man mulighed for at vende tilbage til alle vinduer igen - netop med Win + D ige!

Det jeg som sagt efterlyser er et forprogrammeret ikon der klarer Win + D - ellers skal Composers forklaring være lidt mere til en amatør.

mvh jr7
Avatar billede kox Nybegynder
01. april 2005 - 13:06 #6
følgende er sakset fra windows' egen hjælp...
ikonet er kun tilgængeligt, når værktøjslinjen Hurtig start er vist.
Hvis værktøjslinjen Hurtig start ikke vises, kan du højreklikke på et tomt område af proceslinjen, klikke på Værktøjslinjer og derefter klikke på Hurtig start.
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 15:04 #7
OK!

Nu ved jeg hvad vedkommende jeg skulle hjælpe har gjort - han har uhensigtsmæssigt slettet "VIS SKRIVEBORD" fra Hurtig Start - hvordan får vi den tilbage???

mvh jr7
Avatar billede kox Nybegynder
01. april 2005 - 15:11 #8
dumt spørgsmål måske, men har du kigget i papirkurven?
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 15:22 #9
Åh jo - den er ganske tom, men det er også flere uger siden den forsvandt for ham!

Banker man Windows oven i igen eller er der en lidt nemmere måde?

mvh jr7
Avatar billede kox Nybegynder
01. april 2005 - 15:35 #10
Faktisk virker composers forslag upåklagende han havde bare glemt lidt :o)

Åbn notesblok (start > tilbehør)

copy/ paste følgende 5 linier over i dokumentet:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Derefter gemmer du som skrivebord.scf til skrivebord og trækker filen over i hurtigmenu. Så dutter det
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 15:49 #11
OK

Så kan jeg jo evt. hente filen skrivebord.scf fra en anden computer - hvis ikke..

Tak for hjælpen
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 15:51 #12
Så mangler jeg kun at finde ud af hvordan du får de 30 velfortjente point!
Avatar billede kox Nybegynder
01. april 2005 - 15:57 #13
Egentligt er det jo composer der kom med det rigtige forslag så jeg synes bare du skal kaste pointsene efter ham.
Godt at du fandt ud af det :o)
Avatar billede jr7 Praktikant
01. april 2005 - 16:08 #14
SKAL køre nu - hvis jeg ikke er sluppet af med point, vender jeg tilbage til jer på mandag - virker lidt forvirrende med at slippe af med point.

God weekend til composer og kox - vil fluks tage til Vejle og hjælpe den "nødstedte"

mvh jr7
Avatar billede lx2ba Novice
06. april 2005 - 10:44 #15
Du skulle gerne finde "Quick Launch" her (Windows Explorer Command), - eller tilsvarende:
C:\Documents and Settings\ "Brugernavn" \Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Eventuelt kan du også i "Denne Computer" søge på "Launch" eller "Skrivebord".
Go' fornøjelse!
:<D
Avatar billede lx2ba Novice
06. april 2005 - 10:46 #16
Nå, ja, - og så trækker du ikonet ned i værktøjslinjen, hvor den plejer at sidde, og du får oprettet genvej til Quick Launch - Vis skrivebord.
Avatar billede lx2ba Novice
06. april 2005 - 10:47 #17
Det skulle egentlig have været et svar  :<o